Coördinator Service en Onderhoud

 

Voor jou zijn twee zaken belangrijk in een baan; sfeer binnen de organisatie waar je werkt én de mogelijkheid om op termijn te groeien in je verantwoordelijkheden. Ligt je interesse daarnaast bij een coördinerende plannersfunctie en heb je kennis van elektrotechnische installaties? Dan is deze rol zeker iets voor jou!

 

Over de organisatie

Jij gaat aan de slag op het kantoor van ons mooie familiebedrijf, we zijn gespecialiseerd in de elektrotechniek en ons werkgebied is maximaal een uur rondom Nuenen maar 80% van onze werkzaamheden vinden in regio groot Eindhoven plaats. Bij ons kan je rekenen op een prettige werkomgeving waar collega’s in nauw teamverband met elkaar samenwerken. Die fijne sfeer maakt dat we ouderwets voor elkaar klaar staan. De niet-lullen-maar-poetsen-mentaliteit maakt dat er hard gewerkt wordt zodat er tussentijds ook ruimte is voor een feestje. Zet die vrijdagmiddagborrel, kerstborrel, personeelsfeestje en de bouwvak-BBQ maar vast in je agenda, want die wil je zeker niet missen! De betrokkenheid van jouw werkgever merk je ook terug in het feit dat je alles kunt bespreken. In overleg is bij ons dan ook veel mogelijk.

 

Wat ga je doen als Coördinator Service & Onderhoud?

Wij houden ons bezig met elektrotechnische oplossingen en domoticatoepassingen voor klanten in de nabije regio. Daarnaast kunnen klanten ook met storingen en onderhoudswerkzaamheden bij ons terecht. Dáár kom jij in beeld! Als coördinator van deze afdeling sta je klanten te woord over de storingen of het inplannen van een periodieke onderhoudsbeurt. Daarnaast stuur je een team van circa 5 monteurs aan en zorg je voor een stuk werkvoorbereiding zodat de monteurs gewoonweg lekker aan de slag kunnen. Belangrijk om te weten: de afdeling Service en Onderhoud is groeiende waardoor, hopelijk binnen 3 jaar, jouw team van monteurs zal zijn verdubbeld!

 

Wat zijn je kwaliteiten?

  • Elektrotechnische achtergrond waardoor jij de werkvoorbereiding voor (kleine) service- en onderhoudsprojecten op je kan nemen;
  • 2 jaar ervaring met het inplannen en aansturen van monteurs;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal om ook klanten te woord te staan.

 

Ons aanbod

  • Fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Superfijne werkgever die jou graag opneemt in de familie;
  • Stabiele en groeiende werkomgeving met voor jou het perspectief om te groeien in je verantwoordelijkheden;
  • Bedrijf waar de onderlinge betrokkenheid hoog is en jij de ruimte krijgt om eigen ideeën bespreekbaar te maken.

Ben jij degene die we zoeken? Stuur een mail naar remko.keulen@etbvankeulen.nl

Heb je toch nog vragen over de vacature? Bel dan gerust naar 040 – 290 71 50.